Thursday, February 20, 2014

Dres na "wyjściowo"

Wpadł mi do głowy taki właśnie pomysł, aby zaprezentować Wam dres w wersji wyjściowej. Dlaczego ? 
Właśnie dlatego, że mamy teraz taką modę, która z resztą bardzo i mi i Młodemu się podoba, na dresowe kroje , na luz i wygodę. Tak szeroki wybór różnych produktów pozwolił mi na stworzenie zestawu, który nadaje się świetnie na wyjścia, a nie tylko do przedszkola. Jak wiadomo maluchy nie przepadają za ciasnymi ubrankami, koszulami na guziki i jeansami (bynajmniej Kacperowski). Dziecko - istota (nad)ruchliwa, nie lubi gdy coś ogranicza możliwości wspinaczkowo - ucieczkowe.:)

Na szczęście powstał bardzo fajny sklep, który ułatwił mi poszukiwania pasujących do siebie elementów zestawu. Jako, że wspaniałych firm i pracowni, które tworzą prawdziwe arcydzieła powstało ( na szczęście) bardzo wiele , zdarza się, że znalezienie idealnych elementów układanki zajmuje wiele czasu.
Właśnie w sklepie Polski Ciuch znalazłam wszystkie ubranka, które Kacper ma dzisiaj na sobie. Wiele koleżanek pyta mnie gdzie kupuję ciuchy dla Młodego, teraz właśnie macie odpowiedź - bo tu znajdziecie zdecydowaną większość z nich :) Jako, że od pewnego czasu jestem "chora" na nasze polskie produkcje, unikatowe projekty i genialne wykonanie, coraz rzadziej zaglądam do sklepów sieciowych. 
A w Polskim Ciuchu wszystko ładnie i prosto zaprezentowane, można także zakupić dodatki takie jak czapki i kominy oraz kupić upominek dla bobaska:)

 A żeby zobaczyć z bliska to co Kacper ma pod kurteczką  musicie wybrać się z nami na pyszne ciacho do lokalu :) 





                                                                          











I oto zdjęcia dla Was na dowód tego, że można ubrać Malucha modnie i wygodnie ale też odpowiednio na małe wyjście:) Kacper wcinał wielki kawał torcika bezowego z malinami, a Arek cykał foty. Kacper jak widać posiada naturalny dar jakim jest piękną aparycja nawet z buzią umazaną czekoladą, czego nie odziedziczył po mnie jak z resztą też urody i ładnych oczu ;))
Kto Męża mojego widział i zna wie, że Kacek mała replika Taty :)  









 Zdjęcia wykonał - Arek Wołek Wolekfoto.pl 

Kacper ma na sobie :

Spodnie - KLIK  

Bluzka  - KLIK

Kardigan - KLIK


*wpis sponsorowany 











16 comments:

  1. świetne zestawy. Ostatnie foto powala. Oddaje cały przekaz tego :) świetny jest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się , że pozytywne wrażenia są :) Tak miało być :) Pozdrawiamy :)

      Delete
  2. genialny zestawik i świetne zdjęcia :))

    ReplyDelete
  3. mega zestaw.... Kacperos genialnie wygląda :) normalnie love :)

    ReplyDelete
  4. hahah padlam!!!
    przedostatnie zdjecie ---> ja taki aniolek, grzeczniutki, cacy chlopczyk jestem :)
    a ostatnie ---> taaa chcielibyscie... ;p
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. To właśnie cały Kacper- wybuchowa natura :) Szalony i kochany , nuda mi przy nim nie grozi :)

      Delete
  5. Świetny pomysł! A jak lubicie oryginalne ubranka to zapraszam do mojego sklepu www.mamuka.eu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! I już lecę do Twojego sklepu, dzięki za cynk ;) Pozdrawiam!

      Delete
  6. A kurtka gdzie kupiona bo też rewelacyjna;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurtka kupiona w sklepie internetowym De Baby Line :) Polecam bo jest świetna:)

      Delete