Wednesday, August 19, 2015

Plecaki szkolne dla chłopców- inspiracje

Od kilku dni ślęczę nad wyborem pierwszego szkolnego plecaka dla Kacpra. 
Nie jest to prosty wybór kiedy nie można przymierzyć ale jak wiadomo w internecie jest dużo większy wybór i możliwość porównania cen, więc zdecydowałam się kupić plecak 
on-line.

Jak wiadomo, zalecane jest, żeby plecak dla pierwszaka cechował się pewnymi rzeczami : 

- powinien być dopasowany do wzrostu i budowy ciała dziecka,
- musi mieć odpowiedni kształt,
- powinien być lekki,
- powinien mieć wyprofilowany i usztywniony tył, 
- szerokie, regulowane oraz miękkie szelki, 
- musi być pakowny i funkcjonalny.

Mając w głowie te wszystkie zalecenia nie jest łatwo znaleźć idealny model, pamiętając przy tym żeby skradł serce naszemu dziecku. Szczerze mówiąc dużo bardziej podobają mi się plecaki dla starszaków, bo mają bogatszą kolorystykę i nie są napchane postaciami z bajek i filmów.
Sami jednak wiecie, że ten model na  którym jest ulubiony bohater naszego dziecka wybierany jest chętniej i częściej. 

Poniżej kilka plecaków dla pierwszaków jak i starszaków które wpadły mi w oko :) 
W następnym wpisie inspiracje dla dziewczynek :) 


Plecaki wycieczkowe lub dla straszaków 

Tutaj wybór jest największy! Mogła bym tych przykładów dać 150 ;) Różnorodność cen, wzorów i fasonów powala. Mi najbardziej odpowiada sportowy styl i takich propozycji przygotowałam najwięcej .








1.Grass polska- księgarnie matras, 2. Hilfiger - zalando, 3. Hype - zalando, 4. Converse - Zalando, 
5. Polo Ralph Lauren - zalando, 6. Vans - zalando, 7. Vans - zalando, 8. matras ksiegarnie, 
9. torebkihurt.pl, 10. Urban - zalando 


Plecaki na kółkach 

Odpowiednie dla dzieci które drogę do szkoły pokonują pieszo a  ilość książek jest uciążliwa. 
Jest spory wybór na rynku, oczywiście największy z postaciami z bajek :)
Jeśli dziecko wybierze taki właśnie bajkowy zastrzeżcie sobie, że samo całą drogę będzie taki plecak ciągnąć :) 





1. Poltax24.pl , 2. Ikidom roller - olx.pl, 3. kangoo.pl 
4. Toys-zabwawki.pl, 5. tornistry.com.pl, 6. toys-zabawki.pl 


Plecaki usztywniane/tornistry 

Zdecydowanie najmniejszy i najtrudniejszy wybór. O ile dla dziewczynek można wybrać coś pięknego i nie koniecznie z bajkowymi postaciami, o tyle dla chłopców wzornictwo jest co najmniej tragiczne. Smutne kolory, wszędzie tyko odcienie granatu i niebieskiego. Same autka i wyścigówki. Nawet plecaki w przedziale 250 - 800 zł nie powaliły mnie na kolana. 
Ostatecznie zdecydowałam się na dwa wzory ( 3 i 4 ) ale decyzję pozostawiam Kacprowi, w końcu sam będzie ten plecak nosił i chcę żeby dobrze się z nim czuł. Ja sprawdziłam funkcjonalność i wygodę ;) 



1. Limango, 2. taniaksiazka.pl, 3. mall.pl, 4. Hama - agito.pl, 5. Tiger- ministerstwoksiazki.pl, 
6. Herlitz - delfinki.pl, 7. Scout - pinorblue.pl, 8. Herlitz - maxibiuro.pl








4 comments:

  1. świetny nr 10 dla starszaków! Polka na pewno by taki chciała :) a usztywniany nr 5 oglądaliśmy w sklepie, bardzo mi się podobał i namawiałam Polkę na niego (świetnie usztywnione i wyprofilowane plecy!), ale oczywiście nie chciała ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziś wieczorem dam Kacprowi wybrać :) Jestem ciekawa jaki będzie Jego wybór !

      Delete
  2. Ja też po przejściu wszystkich sklepów w mieście zdecydowałam się na zakup przez internet, wybó padł na Skip Hopa z błyskawicą - moim zdaniem super dla małego chłopca. Dla straszego bardzo podoba mi się propozycja nr 10

    ReplyDelete
  3. Ważne żeby oprócz funkcjonalności po prostu dzieciakowi bardzo się podobał! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete