Thursday, June 11, 2015

Avengers mania! Czyli kilka pomysłów na pokój dla małego fana

 Jak wiadomo preferencje naszych dzieci zmieniają się z dnia na dzień. To, co zachwycało kilka dni wcześniej za jakiś czas odchodzi w niepamięć. 
Śledząc upodobania Kacperowskiego dotyczące postaci z bajek, filmów i zabawek od najmłodszych lat, mogę kolejno wymienić takie oto postaci: Kubuś Puchatek, Zygzak, Scooby Doo,  Dusty (samoloty), Spiedrman. 
I wreszcie nadeszła pora uwielbienia do postaci z serii Avengers. 
Im jest starszy tym zainteresowanie daną tematyką trwa dłużej i rozszerza się na różnych płaszczyznach. 
 Dlatego też postanowiłam utrwalić pewne elementy z ulubionego filmu w postacie kilku dodatków które znajdą się w pokoju. Myślę, że nie zmieni zdania za kilka tygodni, ale nawet gdyby to zrobił, wszystko co się tam znajdzie nie będzie "na amen" .

Moim źródłem inspiracji stał się w ostatnim czasie Pinterest! Jeszcze nie wiem do końca jak tam zaistnieć ale z odnajdywaniem interesujących mnie zdjęć radzę sobie już świetnie. Polecam wszystkim.

Przygotowałam dla Was porcję fajnych inspiracji , które będę chciała wykorzystać podczas urządzania pokoju dla Młodego. 

Kilka rzeczy udało mi sie już znaleźć w polskich sklepach więc myślę, że gładko pójdzie i niespodzianka urodzinowa     ( tak, tak zaraz 7 urodziny ) będzie jak znalazł !


  
Kacper zdjęcia do tego wpisu wybierał razem ze mną, stad taka ilość! Wszystkie się podobały i WSZYSTKO! chciał by mieć w swoim pokoju. 
Wątpię czy uda mi się zmieścić to wszytko w pokoju 2 x 3 m ale się postaram, jak słowo daję... :)


#1. ŚCIANY 







#2. ELEMENTY DEKORACYJNE 














#3. POŚCIEL 










wszystkie zdjęcia pochodzą z serwisu Pinterest.

A u Was na co obecnie jest szał? 






1 comment:

  1. Mój syn byłby przeszczęśliwy :) - ma zupełnego hopla na punkcie superbohaterów :)

    ReplyDelete