Monday, May 12, 2014

Jedyna taka czapka na świecie !

Wciąż staram się poszukiwać nowych inspiracji , perełek, zdolnych projektantów, czegoś co robi wrażenie.



Na profil Bee'ski Art wpadłam zupełnie przypadkiem czytając jakiś artykuł o zdolnym koleżce z mega zajawką :) Jako, że ja osobiście zakochana po uszy jestem w kulturze hip hopu i wszystkim co jest z nią powiązane pewne było, że Bee'ski powali mnie na kolana tym co tworzy.
Ponieważ wiem, że wielu osobom kultura ta kojarzy się wyłącznie z mało ambitnymi piosenkami z niecenzuralnym słownictwem , szerokimi spodniami i tego typu stereotypami , ja zdecydowanie muszę się z tym nie zgodzić.
W tej kulturze jest cała masa wspaniałych , kreatywnych , zdolnych i ambitnych ludzi, że mogła bym wymieniać bez końca .Hip hop, to nie tylko muzyka, to też graffiti , to taniec, to sport, to styl życia.
Bee'ski jest jednym z tych chłopaków którzy są idealnym dowodem na to, że talenty także chodzą parami , bo chłopak nie dość, że tworzy tak niesamowitą sztukę to jeszcze świetnie tańczy! Więcej o nim możecie poczytać TU.

Kiedy już zapoznałam się z twórczością Piotra , wiedziałam, że ta czapka, stworzona specjalnie dla Kacpra będzie czymś niesamowitym, czymś wyjątkowym i niepowtarzalnym. Jako, że czapki to jedyny element garderoby który jest ważny dla Kacpra, na który zwraca uwagę i sam wybiera którą czapkę chce ubrać danego dnia, wiedziałam, że to będzie strzał w dziesiątkę !
Bee'ski zaczynając swój projekt zapytał mnie dokładnie o to co się podoba Kacprowi, o kolory, pasje, o to co może znaleźć się na czapce. Stąd możecie zobaczyć napis "Kacperowski" i Kacpra ukochane rękawice do trenowania ( z dokładnym odtworzeniem oryginału łącznie z napisem) i nuty ...bo Synu mój po Mamie kocha muzykę :) Powiedzcie sami, Bee'ski rozwalił system!




Nie pomyliłam się, kiedy w końcu otrzymaliśmy czapkę Kacper dosłownie zwariował! Pokazałam Mu co jest na niej napisane i , że jest ona stworzona specjalnie dla Niego. Z moją małą pomocą odczytał literki i z radością odnalazł swoje rękawice na czapce.
Od tamtej pory ta czapka stała się numerem 1 w kolekcji Młodego, jest z niej bardzo dumny i chce ją nosić dosłownie wszędzie.

Jak dla mnie takie akcesoria są czymś wspaniałym, mam nadzieję, że ta czapka będzie Mu towarzyszyła długie lata , że kiedyś, jak już będzie dorosły, znajdzie miejsce gdzieś na Jego półce jako wspomnienie cudownych lat dzieciństwa . Że przypomni Mu , jak bardzo zawsze pragnęliśmy sprawić Mu radość ♥ O tym jak Bardzo Go kochamy...







 















Foto - Mama Ania ( Nikon D5100 )

Czapka - Bee'ski Art 

Koszula Lindex - Sh

Kamizelka Next - Sh

Spodnie H&M

Buty Next

Dziękuje Arkowi za pomoc przy obróbce zdjęć :)





12 comments:

  1. Foty strzelasz już zawodowe! A czapa mistrz! Uwielbiam taki klimat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj Aniu dziękuję, ale przede mną jeszcze duuuużo nauki i przede wszystkim lepszy sprzęt , ale staram się jak mogę:)
      Ciesze się, że się podoba!

      Delete
  2. super!!! i zdjęcia i czapa!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viola, pochwała z Twoich ust co do zdjęć to jest coś :) Dzięęęęęęękki!

      Delete
  3. WOW!! Extra ta czapa! Mój Adam też by się w takiej zakochał! A foty świetne :)

    ReplyDelete
  4. Czapa mistrz,a Matka coraz lepiej włada migawką! Buziaki :*

    ReplyDelete
  5. matka czapka rewelacyjna :) foty mistrzowskie :*

    ReplyDelete
  6. Interesująca czapka. Moją uwagę przykuły buty, gdzie kupione? Poproszę link.

    ReplyDelete
  7. Proszę bardzo :) http://pl.nextdirect.com/pl/g39582s3#891141

    ReplyDelete