Sunday, September 1, 2013

Baggy Boy

Tak jak obiecałam, do tej stylizacji wyjątkowo porzuciliśmy czapkę ;)

Czasem są takie, dni, wydarzenia, okazje kiedy się trzeba ubrać "godnie" i właśnie wtedy wyciągam z szafy Kacpra te dwie koszulę na krzyż i coś nich modzę:)
Babcie, Ciocie i Panie wszystkie dookoła uwielbiają Młodego jak się w koszulę odstawi i mówią wówczas, że taki elegancki, przystojny? i w ogóle;D
Jednak nie była bym sobą, gdym mojego Syna w mokasyny i beret do tego ubrała...jakoś oboje tego nie czujemy:)
Za to uznałam, że spodnie typu baggy świetnie zgrają się z koszulą . Spodenki te znalazłam na allegro i od razu przypadły mi do gustu, nazwa firmy KulÖr nic mi nie mówiła, ale kilka rzeczy mi się spodobało i zaryzykowałam.
Ubrania okazały się bardzo fajne gatunkowo i co najważniejsze dobrze skrojone. Mało tego, cena była bardzo przystępna.

Koszulę znalazłam w C&A i kupiłam ją bo stwierdziłam,że jest bardzo uniwersalna i założę ją do wszystkiego co Kacper ma w szafie. Jeśli chodzi o jakość i ceną to jest zadowalająca, ale ciężko  tam znaleźć coś zachwycającego. 

Trampki z Next-a to dla mnie jak to się mówi must have , są lekkie, ładne i także pasują prawie do wszystkiego, a jak się pobrudzą to wrzucam je do pralki i już:)

Mam nadzieję, że efekt końcowy przypadnie Wam do gustu:) 























foto- Arek Wołek 

koszula- C&A

spodenki  KulÖr- allegro

trampki next- allegro 






6 comments:

  1. spodenki pierwsza klasa :) a młody świetny :) wszystkie zdjęcia super, ale jedno podbiło moje serducho :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmyy ciekawe które? :) Dziękujemy za miłe słowa! Pozdrawiamy:)

      Delete
  2. Swietne zdjecia! Te miny! :D Ludzie, dobralby sie pod tym wzgledem z moja Sara. Tez takie miny robi, jak aparat widzi :D Ale takiemu malemu zawadiace to pasuje! I zdjecia dzieki temu ciekawsze :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taaak, Kacpra miny są powalające:D ale tak jak mówisz- to mały zawadiaka i nie spodziewam się grzecznego pozowania :)

      Delete
  3. Francja elegancja :) świetna stylizacja, a MR.K jak zwykle boski :)

    ReplyDelete