Wednesday, August 6, 2014

Camo Boy

Las, miejsce które daje wytchnienie, zmęczonym płucom, oczom i zmęczonej głowie. Mojej głowie.
Moje ulubione miejsce do myślenia, odpoczynku i ładowania baterii. Uwielbiam tę grę świateł, cienie, liście szeleszczące na wietrze. Strasznie jestem wrazliwa na takie subtelne piękno które dostrzegam dosłownie wszędzie, tylko brak mi talentu aby robić przy tym piękne zdjęcia.               Uwielbiam wszechobecny spokój, uwielbiam jak las pachnie, dając mi tym samym poczucie spokoju i wolności ... 
Czasem kiedy jadę rowerem, zatrzymuję się gdzieś pośrodku lasu, wyciągam słuchawki z uszu, biorę kilka głębokich oddechów i wsłuchuję się w jego dźwięki. 
Każdy z nas ma pewnie takie miejsce które napawa go spokojem i optymizmem. 
Zabawne jest to, że kiedyś nasz Syn nie przepadał za spacerami po lesie, mówił, że Jemu się tam nudzi i nie ma co robić. Troszkę trwało zanim poczuł "ten klimat". 
Musieliśmy z mężem trochę się wykazać i opowiadać Kacprowi o leśnych zwierzętach o drzewach oraz o miejscach do których idziemy, np. stara wieża. Takim sposobem stał się bardziej ciekaw naszych wypraw. A odkąd mamy psiaka, już nie ma kompletnie problemu z nudą w lesie. My spacerujemy a Młody gania z Suzinką, szuka jej nowych patyków, i biega ile sił, włazi na drzewa. Leśny człowiek :D


Jeszcze na koniec 2 słowa o tym co Kacper ma na sobie. Najnowszy wypust naszego uwielbianego Zombie Dash. Spodnie Camo wyszły fantastycznie, cieniutki materiał w sam raz na lato. Zębiska z tyłu to ulubiony element w garderobie mojego Syna. Polecamy bo są wystrzałowe! Jakość, bez zmian - na medal :)
Do tego tank top od Nosweet. Byłam już od dawna na niego "chora" ale czekałam aż będzie promo i ustrzeliłam go na gałązki.pl . Ten wzór i połączenie kolorów sprawiły, że jest to zdecydowanie przebój lata, bo był już chyba wszędzie, a teraz jest u nas :)

Kilka kadrów z wyprawy do "naszego lasu" ...









 




Zdjęcia - Arkadiusz Wołek wolekfoto.pl 

 Kacper ma na sobie :

Spodnie Camo - Zombie Dash
Tank Top - Nosweet
Buty Air max 90 - sizeer.com
Czapka - Lamama


UWAGA - DLA WSZYSTKICH NASZYCH CZYTELNIKÓW MAM MEGA FAJNA WIADOMOŚĆ. 
WYSTARCZY, ŻE POLUBICIE ( jeśli jeszcze tego nie zrobiliście ) FANPAGE NASZ I ZOMBIE DASH   NA ,FB A OTRZYMACIE DARMOWA WYSYŁKĘ KURIEREM NA ZOMBIAKOWE UBRANIA! 
( KONTAKT ODNOŚNIE ZAKUPU - ZOMBIE DASH NA FB ) 
koniecznie dajcie Im znać, że jesteście od nas :)




No comments:

Post a Comment