Saturday, August 2, 2014

Walizki, plecaki i torby podróżne dla chłopca - inspiracje

Walizki, plecaki i torby podróżne dla chłopca

Jak wiecie w połowie sierpnia jedziemy na wakacje, zaczęłam już myśleć o pakowaniu i okazało się, że nasz Syn nie ma swojej walizki, torby czy nawet większego plecaka.
  Zaczęłam przeszukiwać internet i przepadłam! Okazało się, że na rynku jest całkiem pokaźna ilość takich produktów. Postanowiłam podzielić się z wami tym co znalazłam i co skradło mi serce, może i Wy się na coś skusicie.  Przedział cenowy od około 39 zł do nawet 400 ale oko można nacieszyć. W różnych sklepach spotkałam się z różnymi cenami także warto je przed zakupem porównać  :)

My już wybraliśmy coś dla Siebie. A co? Zobaczycie bliżej wyjazdu :) 


1. Fabrizio,  2. Hershel,  3. LittleLife, 4. Benbat- walizka małego artysty 


1
2


3

4


5. LittleLife,  6. LittleLife,  7. Lilliputiens - Hipopotam Arnold,      8. Sigikid - wanted


5

6


8

9.  Plecak Roncato kids  10. saszetka - Roncato kids  11. Saxoline  12. So Young  


9



13. Travelite,  14. Zara,  15. Torba Tote bag - Trunki 




14



A które Wam najbardziej przypadły do gustu ? Jak bym mogła to bym kupiła z 3 : ) 
Dla siebie wybrałam coś takiego (saxoline), tylko muszę rozbić 3 świnki skarbonki :P




2 comments:

  1. Żółw i krokodyl są najlepsze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdecydowanie to są hity sezonu :) Ja tez sie w nich zakochałam :)

      Delete